domingo, 25 de septiembre de 2005

¿Alguien se acuerda?

Vagueando por una serie de blogs encontré este link que me llamó la atención. Cuando hice click, oh sorpresa, me encontré con un jueguito al cual fui adicta en un tiempo ya lejano, cuando solía hacer escala en los juegos del Sacoa de Lavalle antes de ir al cine. El Puzzle Bobble. ¿Alguien se acuerda? ¿Nadie? Bueno yo sí me acuerdo, y ya verdad que se me piantó el lagrimón, está tal cual como el juego de la maquinita. Pasen y vean.


Y como ya hace tiempo que vengo prometiendo y me hago la vaga, esta noche me pongo las pilas y me voy de dancing a Amerika, que por suerte reabrió sus gateras hace casi un mes. Después les cuento cómo me fue.

Me voy a preparar la cena, hoy tenemos pizza. Sean felices y echen burbujas.


.-·*'°§| PörTeñ4 |§°'*·-.

3 comentarios:

blogpromo dijo...

Radio Show Moving To A New Time
"Inside the Ring" with host Mike Nosky is moving to a new time slot and a new expanded version.
Hey, I love your blog it's real great!

I have a ##dating## site/blog. It pretty much covers ##american singles## and dating related stuff.

You should come and check it out if you get time :-)

-----------------------------------------------------

Daniel/Rose dijo...

Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a Rags to Riches site/blog. It pretty much covers Rags to Riches related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

Laurence George dijo...

Death of TV Debate Heats Up
These industries fed on scarcity. There are only a few channels available. TV was technology of tyrants.
Loved your blog…………interesting stuff and worth archiving.

I have a link internet marketing proshop.com site/blog. It pretty much covers link internet marketing proshop.com related stuff.

You can even try it for FREE and invite family and friends for a FREE chat………….wherever they may live :-)